Vārda dienu svin: Modris, Matīss, Mariss
Piektdiena, 2018. gada 21. septembris, 05:09
+16° C, vēja ātrums 1.5 m/s, D-DA vēja virziens

Neapzodz sevi – paņem biļeti!

2018. gada 18. maijā, 07:00
Raksta autors: Jana Sūruma
Neapzodz sevi – paņem biļeti!
Autotransporta direkcijas izveidotā karte ar maršrutiem, kuros pēc pasažieru un kontrolieru ziņām bijuši biļešu tirdzniecības pārkāpumi: biļete nav izsniegta, pasažierim, kurš samaksājis, izsniegta nulles vērtības biļete vai arī pieturvieta nesakrīt ar to, ko šoferim nosaucis braucējs.
Kampaņā "Neapzodz sevi – paņem biļeti!" iedzīvotāji aicināti, braucot sabiedriskajā transportā, ņemt biļeti, jo tas ir veids, kā parādīt, ka šis reiss vajadzīgs.
Citādi veidojas nepareiza statistika par reisa vai visa maršruta pieprasījumu, kā arī pasažierim, kuram braucienā biļetes nav vai tā ir neatbilstoša, draud līdz 20 eiro sods vai izsēdināšana no autobusa.

Autotransporta direkcija konstatējusi, ka no 1060 reģionālajiem autobusu maršrutiem aptuveni 5% ir regulāri biļešu tirdzniecības pārkāpumi, un no pasažieriem saņēmusi sūdzības. Tādēļ ir risks, ka ziņas par izmantošanas biežumu neatbilst reālajam pieprasījumam, un reisu skaits var tikt pārskatīts.

Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdis Kristiāns Godiņš uzsver: „Tiešām ir daudz godprātīgu autobusu šoferu – nozares profesionāļu, par kuriem esam no pasažieriem saņēmuši labus vārdus un kuriem arī mēs esam pateicīgi par darbu. Tomēr noskaidrots, ka daļa šoferu par kontroles atrašanās vietu sazinās telefona lietotnē WhatsApp, kur izveidota autobusu vadītāju grupa. Tieši šādu cilvēku dēļ esam spiesti aicināt pasažierus pievērst šai problēmai uzmanību un mums par to ziņot.”


• Nesaņemot biļeti vai konstatējot citus biļešu tirdzniecības pārkāpumus, pasažieri var sūtīt īsziņu vai zvanīt pa tālr. 27776621.
• Jānorāda autobusa maršruts, brauciena diena un laiks, pieturvieta, kurā pasažieris uzņemts.
Komentāri
dakša
2018. gada 18. maijā, 21:07
labi, ka tagad šoferi ir normāli. Kādreiz bija tāds Martinovs, kurš biļetes vispār nedeva, uzvedās tā, ka būtu nezin kas, pasažierus uzskatīja par mēsliem, piemēram gadījums, Rīgā , pārbāztā autobusā ( piektdienā) apsēdina bērnu invalīdu priekšējā beņķī, bet Jelgavā Iztriec no beņķa ārā un iesēdina tur savu resno dēlu, kurš laikam tur Jelgavā studēja, un slimais bērns invalīds var daudzas stundas līdz nelabumam stāvēt kājās... Veselu, spēcīgu pasažieri viņš redz tik viegli ārā nedabūtu, bail mīkstajam bija, ka nedabon iekšās abi ar dēlu... oi, kas tik autobusos nav piedzīvots pirms 20 gadiem...
Pievieno jaunu komentāru: