Vārda dienu svin: Gundars, Kurts, Knuts
Trešdiena, 2018. gada 26. septembris, 02:08
+12° C, vēja ātrums 7.2 m/s, R vēja virziens

Kā veidot spēcīgu zīmolu

2016. gada 20. septembrī, 14:57
Raksta autors: Lāsma Reimane
Kā veidot spēcīgu zīmolu
Foto: Lāsma Reimane
No 9. līdz 11. septembrim Kuldīgā notika starptautiskās jauno uzņēmēju un līderu organizācijas JCI* Latvia kongress: mācības, vizītes uzņēmumos, tīklošanas pasākumi un praktiskas darbnīcas.

Šogad mūspusē

„Kongresa tēma bija Spēcīga zīmola veidošana, un kongress notika šarmantajā Kurzemes pilsētā Kuldīgā, kur piedāvājām seminārus un praktiskas darbnīcas. Pasākums bija atvērts jebkuram un tika reklamēts tieši Kurzemē, lai iesaistītu vietējos aktīvos uzņēmējus,” saka organizācijas nacionālā prezidente Baiba Kociņa.

Kongress katru gadu septembrī pulcē JCI biedrus un senatorus no Latvijas, kā arī citu valstu organizācijām. Kuldīgā ieradās viesi no Lietuvas, Igaunijas, Somijas, Dānijas, Islandes, Beļģijas, Vācijas, Krievijas un Šveices – vairāk nekā 180 biedru. Kongresu organizēja Rīgas un Liepājas nodaļa.

Piektdienas vakarā neformāla satikšanās un sestdien plaša lekciju programma bija Kuldīgas Mākslas namā un Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijā (RPIVA). Pieredzē dalījās 13 ekspertu, kā SIA Blue Shock Bike dibinātājs Artis Daugins, zīmola Purpurs veidotāja Ginta Šmite, uzņēmuma Lumina Learning partnere Gita Meldere, JCI Latvia senators, uzņēmējs Raivis Zabis u.c.

SIA Furors Kuldīgas filiāles direktors, RPIVA students Ivars Gluškovs saka: „Varēja iegūt pieredzi no cilvēkiem, kuri bija no citām valstīm, kā viņi strādā ar sociālajiem medijiem. Man šajā jomā pieredze ir diezgan liela. Manuprāt, lielākā daļa apmeklētāju ieguva ko jaunu. Es biju vairākās lekcijās. Ļoti pozitīvs pasākums.”

 

Stipras tradīcijas

Noslēguma vakarā bija JCI Latvia prezidentes B.Kociņas pieņemšana restorānā Bangerts, tad balle kultūras centrā, kuras tēma bija Laime, uzstājās deju grupa Dzirnas un mūzikas grupa Jammee Band.

Kuldīgas attīstības aģentūras direktora vietniece Dace Šēle saka: „No pašvaldības puses esmu apmierināta, ka JCI organizatori lielajam pasākumam izvēlējās Kuldīgu. Viņi pierādīja, ka var uzņemt 200 cilvēku, uzaicināt tik zinošus lektorus no dažādām Latvijas vietām. Man pat nedaudz žēl, ka sesijas notika vienlaikus un visu, kas interesēja, nevarēju noklausīties – bija jāizšķiras, kas šķiet būtiskāks. Piedalījos arī vakara daļā un sapratu, ka šī organizācija ar savām tradīcijām ir ļoti spēcīga.”

JCI Latvia vārdā B.Kociņa saka: „Milzīgs paldies vietējiem uzņēmumiem – viesnīcām, apartamentiem, restorāniem –, arī Kuldīgas aktīvās atpūtas centram par fantastisko atbalstu kongresa organizēšanā.”

 

Jāsāk ar sevi

JCI Latvia ir daļa no starptautiskas jauno uzņēmēju un līderu bezpeļņas organizācijas. Tai ir 100 gadu vēsture, kas apvieno vairāk nekā 160 000 jaunu, aktīvu cilvēku no 18 līdz 40 gadiem vairāk nekā 100 valstīs. Tās biedrus vieno ticība: lai sabiedrībā panāktu pozitīvas pārmaiņas, jāpilnveido sevi un citus sev apkārt. JCI biedri meklē mērķtiecīgus risinājumus unikālām problēmām, lai veidotu labāku pasauli.

Latvijā organizācija darbojas kopš 1993. gada. Par pilntiesīgu biedru tā kļuva 1998. gadā JCI pasaules kongresā Filipīnās. Pašreiz tajā ir septiņas nodaļas: trīs Rīgā, pa vienai Liepājā, Daugavpilī, Cēsīs un Jūrmalā.

 

Ar ko JCI atšķiras?

JCI biedri visā pasaulē īstenojuši gandrīz 11 000 projektu, kas sabiedrībā veicinājuši pozitīvas pārmaiņas. Organizācija attīsta biedru spējas un zināšanas, pilnveido izpratni par jēgpilnu lēmumu pieņemšanu un ļauj rīkoties. Kā saka B.Kociņa: „Jaunu ideju radīšana, sadarbība un dažādība – mums ir aizrautība un drosme cīnīties ar šīlaika sarežģījumiem.

Uzņemamies atrisināt vietējā mēroga izaicinājumus.

Taču mēs ne tikai fokusējamies uz labdarību vai citādu kalpošanu sabiedrībai, bet arī radām ilgstošu vietēju un globālu ietekmi. Tikai aktīvi pilsoņi var mainīt pasauli,” skaidro B.Kociņa. Organizācija rīkojusi pieredzes vakarus jauniem cilvēkiem, konferences, izbraukumus pie dabas un ārzemēm.

Turpmāk gaidāmas vairākas konferences: profesionālajai izaugsmei – Your Future (Tava nākotne), uzņēmējdarbības sākšanai – Uzrāviens u.c. Paredzēts arī vides projekts Mana jūra.

JCI Latvia mājaslapā var aizpildīt anketu Pievienojies mums, lai ar interesentu var sazināties.

* Junior Chamber International – Starptautiskā jaunatnes kamera

 

JCI misija – nodrošināt attīstības iespējas, kas jaunus cilvēkus iedvesmo radīt pozitīvas pārmaiņas.
JCI vīzija – būt par vadošu, globālu jaunu, aktīvu pilsoņu tīklu.

 

Attēlā:

Jauno uzņēmēju un līderu organizācijas JCI Latvia kongresā radošās aģentūras Weekend stratēģiskais plānotājs Edgars Pētersons stāsta, cik svarīgi zīmola veidošanā ir uzņēmuma darbinieki.

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Pievieno jaunu komentāru: