Aizvērt

Pieejamāk apmeklētājiem

2019. gada 20. maijā, 02:00
Raksta autors: Inguna Spuleniece
Pieejamāk apmeklētājiem
"Kuldīgas komunālo pakalpojumu" klientu apkalpošanas zālē apmeklētājus sagaida Ksenija Eidemane un Rita Jansone.
Foto: Antra Grīnberga
"Kuldīgas komunālo pakalpojumu" (KKP) speciālisti šopavasar kļuvuši pieejamāki arī vecākiem ļaudīm un apmeklētājiem ar kustību traucējumiem – klientu apkalpošanas zāle Pilsētas laukumā 2 iekārtota pirmajā stāvā.
Klientu apkalpošanas speciāliste Ksenija Eidemane teic, ka apmeklētāju reakcija esot dažāda: „Gadās, ka arī tie, kuri pirms tam sūdzējās, ka grūti uzkāpt pa kāpnēm, to dara vēl joprojām, mums pat paskrienot garām. Bet esam dzirdējuši arī atzinību. Jau pirmajās dienās bija viens cilvēks platā ratiņkrēslā. Viņam atvērām abas durvju vērtnes. Bet citu dienu klients šaurākā ratiņkrēslā tika ar visu galā pats. Ir nākušas māmiņas ar mazuļiem ratiņos.”

KKP vadītājs Pēteris Gobzemis pastāstīja, ka viss darīts abpusējām ērtībām: „Cilvēks atnāk šeit, izstāsta vajadzību. Ja speciālistu vajadzēs, viņš vai nu nonāks lejā, vai aicināsim cilvēku augšā. Daļēji cilvēki ir neapmierināti ar to, ka speciālistiem ir pieņemšanas laiks. Tas tādēļ, lai visi varētu organizēt savu darbu – ne tikai sazināties ar apmeklētājiem, bet arī kārtot dokumentus, doties izbraukumos. Tādēļ aicinām klientus pieteikties pa tālruni, lai vienotos par konkrētu laiku.”

K.Eidemanes pienākumos ir arī atbildēt uz klientu zvaniem pa to tālruņa numuru, par kuru parasti ir visvairāk sūdzību kā par nesazvanāmu. „Cenšos paskaidrot, ka nevajag man piecas minūtes izteikt neapmierinātību, ka numurs nav sazvanāms. To piecu minūšu laikā zvana vēl 10 klientu, kuri atkal ir sašutuši, ka tālrunis aizņemts,” K.Eidemane lūdz visus būt saprotošiem. P.Gobzemis rosina pēc iespējas biežāk savus jautājumus uzdot e-pastā.

No mācību centra BUTS uzņēmumā praksē ir Rita Jansone, šobrīd arī viņa strādā klientu apkalpošanas zālē. „Pieņemam praktikantus no visurienes. Vienmēr cenšamies dot viņiem īstus darbus, lai cilvēki varētu kaut ko iemācīties. Rita ir arī strādājusi ar dokumentiem, daudz palīdzēja tirgus organizēšanā pasākumā Lido zivis, darījusi arī citas lietas,” teic P.Gobzemis.



KKP speciālistu pieņemšanas laiks:
  • pirmdienās no 14.00 līdz 18.00,
  • ceturtdienās no 9.00 līdz12.00.
Pieteikšanās pa tālr. 63321963.
Komentāri
Jānis maulis
2019. gada 21. maijā, 17:13
Bardaks!!!!!!!! Vel joprojam grants -29 rēķinos par apsaimniekošanu aprēķinā 0,50 centi par m2 , kaut gan no 2018 gada oktobri 0,40 centi par m2! Un šajā mājā ir tādi SEPTIŅI DZĪVOKĻI!!!!!!!!!!! Uzskatu ,ka tur ir pa daudz darbinieki un pašas nezin vai negrib zināt kas jadara.Esmu neskaitamas reizes zvanījisrunājis ,katreiz kāda cita pie trubas. Varbūt turpmāk vaig ieviest kādu VIDEO ZVANU?
Ferijs
2019. gada 20. maijā, 14:09
Runa ir par to pašu P.Gobzemi, kas Norniekus vada? Nezināju...
Emu
2019. gada 20. maijā, 10:31
Cilvēki mainās, bet ne KUK manieres - nevajag man piecas minūtes izteikt neapmierinātību, ka numurs nav sazvanāms!!!
Agnese
2019. gada 20. maijā, 09:02
Kurzemniekam TĀ paveicās, ka KKP vadītāju P.Gobzemi sastapa savā pamatdarba vietā un pie tam vēl darba laikā!Laimīgie!!!
Pievieno jaunu komentāru:



Aicinājums
Ja jums ir interesanta informācija par kādu notikumu (vai jau notikušu, vai gaidāmu), dodiet ziņu mūsu portāla redakcijai: aiga.blumberga@kurzemnieks.lv.
Aptauja
Cik, jūsuprāt, ilgi vajadzētu strādāt vadošā amatā valsts (pašvaldību) iestādē?
Ne vairāk kā 5 gadus.
Ne vairāk kā 10 gadus.
Visu mūžu.
Tas atkarīgs no veselības stāvokļa.
Tas atkarīgs no darbības veida.
Laikam nav nozīmes.
Nezinu.
Kurzemnieks Horoskopi