Aizvērt

Kas jāzina par sevi un klientiem

2019. gada 4. novembrī, 03:00
Raksta autors: Kurzemnieks.lv
Kas jāzina par sevi un klientiem
„Vispirms centies saprast un tikai tad – tikt saprasts. Nedrīkst pie otra iet ar pozīciju: „Es zinu, kā ir pareizi.” Ļoti būtiski ir klausīties, sadzirdēt un saprast, ko otrs grib pateikt,” uzsver digitālā mārketinga speciāliste Elita Račiņa.
Foto: Elitas Račiņas arhīvs
Kā uzņēmuma vadītājam veidot personisko tēlu? Kas biznesā ir emocionāli inteliģents mārketings? Kādi ir efektīvu cilvēku paradumi? Par to uzņēmējiem bija iespēja uzzināt Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras seminārā Kuldīgā. Uzziniet arī jūs 4. novembra „Kurzemniekā”!
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Pievieno jaunu komentāru: