Aizvērt

Viesu mīlestība – kvalitātes rādītājs

2019. gada 12. aprīlī, 05:00
Raksta autors: Kurzemnieks.lv
Viesu mīlestība – kvalitātes rādītājs
Kuldīgas novada tūrisma forumā par šīgada izaicinājumiem viesmīlībā moderatora un profesionāla namatēva Arvja Zēmaņa vadībā diskutēja Kandavas viesnīcas „Kalnmuižas pils” pārvaldniece Kristīne Otmane, biznesa augstskolas „Turība” profesors Ēriks Lingebērziņš un Babītes novada SIA „Labie koki” vadītājs Edgars Neilands.
Arvis Zēmanis: – Prasmīgi uzcept zivi vai uztaisīt kapučīno var arī robots, taču tas nespēj mīlēt viesus.

Kristīne Otmane: – Viesi vienmēr pasaka priekšā, ko gribētu, tikai jāprot to saklausīt.

Edgars Neilands: – Es cienu katru savu darbinieku, un tas palīdz viņiem cienīt mani.

Ēriks Lingebērziņš: – Vairāk jādomā nevis par tūristu skaitu, bet savu unikalitāti un to, kā nodot pozitīvās emocijas tiem, kuriem tas tiešām interesē.


Vairāk 12. aprīļa Kurzemniekā.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Pievieno jaunu komentāru: