Aizvērt

Vai patērētāji zina savas tiesības, iepērkoties internetā

2018. gada 10. maijā, 13:07
Vai patērētāji zina savas tiesības, iepērkoties internetā
Interneta veikala "220.lv" veiktajā aptaujā vairāk kā puse jeb 68% patērētāju ir informēti par savām tiesībām, iepērkoties internetā, kas paredz, ka atgriezt preci pārdevējam, neminot iemeslu, iespējams 14 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas. Vienlaikus 67% aptaujāto atzīst, ka informācijas iegūšana par patērētāju tiesībām sagādā pūles un tā nav pietiekami pārskatāma.
Aptaujas rezultāti parāda arī pozitīvu tendenci – samazinās to gadījumu skaits, kad pircējam ir bijis jāizmanto savas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā paredzētās tiesības. Gandrīz 78% atzinuši, ka nav saskārušies ar situāciju, kad internetā iegādāta prece būtu jāatgriež vai jāsamaina. Ja tomēr tā ir noticis, tad kā galvenie iemesli tiek minēti: prece izrādījusies ar defektu (38%), nav atbildis preces izmērs (35%) vai preces apraksts nav izrādījies atbilstošs īstenībai (29%).

Ja internetā iegādāto preci nolemts atgriezt, tad patērētāji visbiežāk paši dodas pie pārdevēja uz biroju vai veikalu, kā arī izmanto Latvijas Pasta pakalpojumus. Aptaujas dati liecina, ka pirkumi internetā respondentu vidū tiek izdarīti vidēji reizi mēnesī.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Pievieno jaunu komentāru:



Aicinājums
Ja jums ir interesanta informācija par kādu notikumu (vai jau notikušu, vai gaidāmu), dodiet ziņu mūsu portāla redakcijai: aiga.blumberga@kurzemnieks.lv.
Sludinājumi

Darbs autoservisa vadītājam

SIA “Gros Auto Grupa” (LV40102021499) aicina darbā autoservisa vadītāju (Sūru ielā 3, Kuldīgā). Pienākumi: vadīt autoservisa darbu, sniedzot kvalitatīvus autoremonta pakalpojumus klientiem; uzturēt sadarbību ar klientiem, apzināt jaunu klientu piesaisti; plānot nepieciešamos resursus, kontrolēt to izlietošanu; vadīt komandu, kontrolēt darba izpildes kvalitāti; plānot un veikt nepieciešamo darbinieku atlasi un ievadīšanu darbā; nodrošināt prasībām atbilstošu izstrādāto materiālu un iepakojumu utilizāciju; nodrošināt klientu pretenziju un problēmsituāciju efektīvu risināšanu; nodrošināt vispusīgu saimniecisku jautājumu savlaicīgu risināšanu. Prasības: pieredze līdzvērtīgā amatā; zināšanas par auto remonta darbu plānošanu, organizēšanu, izmaksu aprēķiniem; pieredze komandas vadībā, uzdevumu plānošanā, izpildes kontrolē; labas prasmes darbā ar datoru („MS Office”); labas latviešu un krievu valodas zināšanas; atbildības izjūta, orientācija uz rezultātu, patstāvība; labas organizatora, sarunu vadīšanas un sadarbības prasmes. Piedāvājam: darbu uzņēmumā, kas ir viens no nozares līderiem; personīgās un profesionālās attīstības iespējas; atalgojumu 1050–1200 eiro (bruto). CV sūtiet e-pastā darbs@gros-auto.lv līdz 25. janvārim.
Aptauja
Kurš, jūsuprāt, būs premjerministrs?
Krišjānis Kariņš
Arvils Ašeradens
Jānis Bordāns
LDDK kandidāts Reinis Bērziņš
Kāds cits
Kurzemnieks Horoskopi